Blog

Bliv synlig på Google – tre tips

Vuoteen 2017 mennessä valtaosa Internet-yrityksistä - Maerskista ja paikallisesta kukkakaupasta. Tämä johtuu suurelta osin siitä, että viime vuonna netin (verkkokaupan) kauppa ylitti taikuusrajan, kun tanskalaiset myyvät yli 100 miljardia kruunua. Useimmat asiantuntijat ovat yhtä mieltä siitä, että tämä ennätys on vain tilapäistä, koska odotetaan, että 2017 on jälleen ennätysvuosi. Jos yrityksesi ei ole vielä digitaalinen, et ole myöhässä kuluttajapuolelle. Erinomainen verkkosivusto ja laadukkaat tuotteet eivät kuitenkaan takaa, että seikkailu Internetissä on menestys. Googlen huippupiste, joka on tärkeä sivustosi näkyvyyden kannalta, ei ole itsessään. Tässä artikkelissa olemme keränneet kolme vinkkejä siihen, mitä voit tehdä lisätäksesi läsnäoloasi maailman suosituimmalla hakukoneella.

Hakukoneoptimointi - löytyi orgaanista

Yleensä liikennetiedostoa Googleista kahteen luokkaan; maksettu ja orgaaninen. Maksulliset mainokset ovat tietysti mainoksia, joissa maksat X $ huomattavasta sijoituksesta Googlen hakutuloksissa. Täällä maksat mainoksen näytettäväksi. Maksullisen liikenteen heiluri on, kuten mainittiin, orgaanista, jota ei voida luonnehtia todellisena mainoksena, vaan sen sijaan liikennöidään maksullisten mainosten mukaisten hakutulosten kautta.

Välittömästi orgaaninen liikenne kuulostaa halvimmalta ratkaisulta, mutta tämä ei välttämättä ole tilanne. Ei ole sattumaa, mikä verkkosivusto on esimerkiksi numero 1, kun haetaan "autokorjaamoa Aarhus". Sijoittelu valokeilassa sivulla 1 edellyttää, että hakukone optimoi verkkosivustosi - muokkaamalla ja rakentamalla sitä Googlen suositusten ja ohjeiden mukaisesti. Voit etsiä hakukoneoptimoida verkkosivustoasi useilla eri tavoilla, kuten linkin rakentamisella, nopeusoptimoinnilla, tekstin konsolidoinnilla ja sisällön optimoinnilla. Hakukoneoptimointi (SEO) on siis pitkäaikainen investointi, joka perustuu kaikkiin vahvoihin yhteyksiin hyvin muotoiltuihin teksteihin.

On runsaasti verkkosivustoja, jotka käsittelevät yksinomaan hakukoneoptimoinnin, joka voi tehdä sinusta viisaampaa mistä tahansa avainsanan tiheydestä ulottuvuuteen. Lue lisää esimerkiksi siitä, miten hakukone optimoi tekstit täällä.

AdWords-pikakuvake näkyvyyteen

Joillekin, pitkän aikavälin elementti voi olla ifbm. Hakukoneoptimoinnin on pilleri, joka on mahdotonta niellä. Tällöin sinun tulisi käyttää valtuuksiasi Google AdWords -ilmoitusalustalla. Täällä voit maksaa mainoksesi näyttämiseksi potentiaalisille asiakkaille. Aloittaminen on melko helppoa, ja voit päättää, kuinka paljon rahaa haluat käyttää, mutta kannattaa liittyä ammattiin tai toimistoon, jotta et pääse käyttämään koko markkinointibudjetti. optimoidut mainokset.

Sisältömarkkinointi - anna muiden tehdä työtä sinulle

Oletko luonnollinen lahjakkuus välittää itsesi kirjallisesti, ja onko sinulla viestejä, jotka ovat mielessäsi? Joten, sisältömainonta on juuri sinulle sopiva. Tämä kurinalaisuus koskee yksinkertaisuutta tehdä sisältöä, joka kytkeytyy asiakkaisiin. Sisältö on sinun tehtäväsi; Esimerkiksi video, jossa näytetään terveellinen ja herkullinen aamiainen, analyysi amerikkalaisista vaaleista tai blogikirjoitus matkavihjeistä? Jos jumiutuu, sisältösi jaetaan luonnollisesti vastaanottajien kesken, joka on samankaltainen kuin liikenne, linkit ja huomio - kaikki, jotka auttavat tekemään verkkosivustosi näkyvämmäksi Googlessa.

Onnea projektissa - Jos sinulla on vinkkejä tai ehdotuksia Googlen etusivulta, lähetä kommentti.