Blog

En guide til din affiliate markedsføring

Affiliate markkinointi on jo pitkään ollut erittäin suosittu tapa saada yritykset ja asiakkaat, kun taas yksityishenkilöille se on ollut tapa tehdä rahaa verkossa.

Kuitenkin sekä yrityksiä että yksityisiä ihmisiä on pukeutunut affiliate ansaan, jossa he ajattelevat voivansa ansaita paljon rahaa tekemättä mitään, koska he ovat kuulleet jonkun verkossa, joka on saanut kassan työpaikan viikossa. On varmasti ollut joitakin jaksoja, joissa tämä on tapahtunut, mutta useimmiten kumppanimarkkinointi on kuin kaikkea muuta kovaa työtä, kuria ja taitoa. Siksi älä vain hypätä siihen, kun sormesi poltetaan harmaaksi, vaan oppi ensin aiheesta ja aloita sitten hitaasti. Tietenkin, on olemassa ero tuotteen monimutkaisuuden affiliate verkkosivuilla. Jos myydäsi tuote on maalaistalon ikkunoita, tietenkin sinun pitäisi tietää aihe, mutta se ei vie niin kauan, että saisit syvällistä tietoa kuin sivusi oli syvällinen laki.

Lue seuraavat tiedot ja anna käyttöönotto-opas, mikä on tärkeää affiliate-verkkosivustollasi suhteessa siihen tuotteeseen tai palveluun, jota tarjoat.

Sisältösi on toimeentulosi

Ensimmäinen asia, jonka sinun on opittava, ja tärkeintä tunnustaa, että sisältösi on koko olemassaolon perusta. Sisällesi sisällön avulla voit tehdä sinusta asiaankuuluva. Tuote tai palvelu on jo jo alkuperäisellä verkkosivustolla, joten sinun on lisättävä lisäarvoa sisältöön.

Siksi, kuten edellä on kuvattu, on tärkeää, että sinulla on perusteellinen tietämys teollisuudesta ja tuotteesta, josta olet tekemisissä. Kuten mainittiin, jos se on syvällinen laki, sinun kannattaa viettää paljon aikaa oppia aiheesta ennen kuin saisit kumppanisivustoa. Ei kannata olla kumppaniksi sivulla varten asuntojen asianajaja, jos et voi kirjoittaa oikeudellisia näkökohtia asuntolainoihin.

Jos etuna kumppanimarkkinoijänä on se, että yrityksellesi päinvastoin voi olla ketterä prosesseissa. Jos yrityksen päätöksentekoprosessi on yleensä pitkä, jos jotain on muutettava, voit nopeasti vaihtaa sisältöäsi sivuillasi, jos kuluttajien suuntaukset muuttuvat tai kun on olemassa uusi lainsäädäntö tai jokin asia, jolla saattaa olla merkitystä. Esimerkiksi ei ole kauan, koska SKAT oli tiedotusvälineissä valokeilassa virheellisiksi laskelmissaan veroista. Voit käyttää sitä verkkosivustosi sisällönä, jossa kuvataan veroprosessi. Näin voit erottaa itsesi kilpailijoista.

Siirry syvyyteen eikä leveyteen

Se kuulostaa hajanaiselta, mutta siinä on mielipide. Monet ihmiset, jotka alkavat affiliate markkinointi vain polttaa sormet ahne, miksi he päätyvät toimimaan liian monilla eri affiliate sivustoilla.

Jos, kuten edellä on kuvattu, sisältösi on toimeentulonne ja sen merkitys, se voi olla ongelma liian monien sivujen kanssa. Jos olet affiliate markkinointi yhdeksi mieheksi, on lähes mahdotonta päästä monille eri toimialoille, päivittää heille kaikki, tehdä paljon sisältöä ja muuttaa sitä jatkuvasti. Se ei riitä sisällön laatuun. Sinulla on oltava myös määrä, eli sisältömäärä, jonka kanssa. Se tarkoittaa todella jotain siitä, kuinka Google rangaistaan, jos sinulla on 200 sanaa vastaava aloitussivu, toisin kuin 800 sanaa.