Blog

Sådan opbygger du nemt værdifulde kunderelationer i en digital tid

Yritysten on oltava kuluttajien kannalta, joten kun kuluttajat ovat sosiaalisessa mediassa, yritykset tarvitsevat myös. Eri sosiaaliset toimintaympäristöt avautuvat jokaiselle heidän ainutlaatuisimmille mahdollisuuksilleen, joten viestinnän on oltava kohdennettu niin, että yrityksen ääni ei hukkuudu kaikkien muiden ihmisten ääreen. Alustat helpottavat yritysten luomista yhteyksien luomiseen ja asiakassuhteiden luomiseen, koska tähän liittyy hyviä palautetta.
Kuluttajat odottavat joidenkin tuotemerkkien seurantaa ja vuorovaikutusta. On olemassa jatkuvaa yhteiskunnallista toimintaa ja on tärkeää, että yrityksesi pyrkii täyttämään joitakin näistä odotuksista, jotta se säilyttää huomionsa ja rakentaa asiakassuhteita. Täällä on esimerkiksi tärkeää vastata nopeasti kyselyihin, joita voi esiintyä, ja antaa käyttäjälle henkilökohtainen kokemus, joka heille valittaa.

Facebook
Jos et ole Facebookissa, et ole nykyisessä Tanskassa. Kuluttajat odottavat, että he voivat löytää yrityksesi Facebook-profiilin.
Erityisesti kaksi suuntausta ovat kuin sinun kannattaa pitää mielessä suunniteltaessa Facebook-markkinointia: Mobiili liikenne kasvaa jatkuvasti, ja Facebook on yhä enemmän ns. "Video first" -alusta, jossa video ja live-video tavallisesti saavat enemmän altistumista.
Toinen hyvä vinkki ovat ns. "Pimeät pylväät", jotka sopivat erittäin hyvin viestinnän kohdentamiseen. Täten tavoitat kohderyhmäsi tiettyjä segmenttejä avainsanoja, kuten työnimiä ja etuja. Tummat viestit saapuvat vastaanottajille uutissyötteeseen, mutta niitä ei löydy omasta profiilisi aikajanasta.
On myös tärkeää, että et tulkitse Facebookin seuraajia asiakkaina. Samankaltainen kuin Facebook ei ole niin sanottu johto, koska ei ole nimiä, joihin voit ottaa yhteyttä. Jos olet kiinnostunut johtimista, käy läpi pidemmän prosessin. Tässä voit puhua Lead Generationista. Lead-sukupolvi menetelmänä luo kiinnostusta yhtiön tuotteisiin ja palveluihin. Lead-sukupolven avulla voit rakentaa hyvän tietokannan. Tietokannan avulla voidaan lähettää uutiskirjeitä edelleen kiinnittää huomiota liiketoimintaan ja tuotteisiin ja kehittää näin asiakassuhteita.
Jos Facebook katoaa huomenna, kuinka monta "todellista seuraajaa" sinulla on? Se johtuu myynnistä jne.

Instagram markkinointiin
Maailmanlaajuisesti yli 600 miljoonaa ihmistä käyttää instagramia. Valtaosa on 18-29 vuotta, kirjoittaa Pew Research. Hyvä kuva on keskittynyt. Hashtagit voivat lisätä mahdollisuuksia suurempaan altistumiseen, mutta tärkeimmät ovat hyviä ja kauniita kuvia, jotka voivat koristella profiilia. Yritykset ja tuotemerkit ovat tasavertaisesti yksityisten käyttäjien kanssa, ja siksi innostaa innoittuneita kuvia itselleen.
Tärkeintä tässä on, että mukautat Instagramissa olevaa "kieltä". Kuitenkin vaarantamatta yrityksen identiteettiä. Tärkeintä on, että eri kanavien ja niiden ilmaisemien yhteyksien välillä vallitsee vuorovaikutus, mutta että ne ilmaistaan ??eri medioissa oleville kielille.

Viserrys
Twitter ei ole yhtä suuri Tanskassa kuin ulkomailla. Siksi Twitter on erityisen sopiva kansainvälisiin viesteihin. Influensseilla on suuri rooli Twitterissä. Twitter-kysely osoitti noin 40% vastaajista oli ostanut tuotteen johtuen tweetistä vaikuttajalta.
Influenceren voi siten olla ratkaiseva rooli Twitterissäsi. Jos osallistut vaikuttajan kanssa, on tärkeää, että tämä henkilö valitaan huolellisesti.

LinkedIn
Ultimate paras B2B-markkinointi ja vahvat rekrytointityökalut ovat LinkedIn. LinkedInin tärkein asia on, että kerroit yrityksesi asiantuntemuksesta. LinkedIn-käyttäjät ovat myös koulutettuja ja keskittyneet työpaikkoihin, liiketoimintamahdollisuuksiin ja mahdollisuuksiin toteuttaa itseään. Ne, jotka seuraavat yritystäsi, ovat kiinnostuneita vain brändistäsi ja he haluavat tutustua tietämykseesi - tämän vuoksi ehdotuksesi on aina oltava ammattimaisiamerkityksellisiä.