Blog

Collectia skaber fair inkasso med IT og BI

Keräilyteollisuudesta puhuttaessa se on alue, joka altistuu paljon kliseille ja ennakkoluuloille, ja tietysti monet ihmiset näyttävät negatiivisilta tavalla, jolla eräät velkojen kerääjät toimivat aiemmin. Siksi on äärimmäisen tärkeää, että otat mainetta vakavasti, jos haluat olla uskottava velkasaneerausyhtiö.

On hyvä ajatus, että on olemassa prosessi, joka on 100 prosentin tasapuolinen kaikille osapuolille - sekä velkojalle, joka on velallisen kerääjän asiakas, vaan tietenkin velallisen, joka on velkaa. Onneksi digitointi on tehnyt valtavaa eroa monilla aloilla, ja todellakin se koskee myös velkojen keräämistä. Itse asiassa on ollut perusta melko oikeudenmukaisten tapausten tekemiselle, jotka ovat kohtuullisia kaikille osapuolille.

Digitointi on varmistanut, että keräysyhtiöillä on mahdollisuus tehdä paljon yksinkertaisempaa edistystä, jossa kaikki tapahtuu sujuvammin ja osapuolten välisen paljon helpomman viestinnän avulla. Suuren digitoinnin tarkoitus on tehdä velallisesta mahdollisimman yksinkertainen, jos olet kiinnostunut siitä ja tietenkin, että luotonantajalla on mahdollisimman helppo saada paljon niitä, jotka sinä itse omistat.

Tanskalaisilla markkinoilla mainittakoon muun muassa Collectia, joka on tehnyt suuria ponnistuksia digitaalisten mahdollisuuksien hyödyntämiseksi. Olet itse asiassa yhdistänyt IT- ja Business Intelligence -ratkaisun, joten sinulla on nyt järjestelmä, jolla on todella laadukas laatu. Näin ollen se on tällä hetkellä täydellinen keräysjärjestelmä, joka hyödyttää sekä velkojia että velallisia.

Keskity jokaiseen yksittäiseen - aina

Collectian on aina perustuttava jokaiseen. Tämä pätee sekä takaisinperintöjen että vähennysten osalta, ja siksi myös velallisen maksuvalmius on keskittynyt. Collectian kokoamisprosessi on palauttaa rahat oikealle, mutta se on tehtävä oikeudenmukaisella ja järkevällä tavalla, josta kaikki voivat nähdä edun. Siksi älykäs järjestelmä on niin ilmeinen puhuttaessa.

Pohjimmiltaan älykäs järjestelmä, CollectIT, on kyky työskennellä monien ja suurten tietojen kanssa, joita kutsutaan myös suuriksi tiedoiksi. Siksi on hyvä tilaisuus hyödyntää kaikkia asiaankuuluvia tietoja. Se voi esimerkiksi käsitellä velallisen ominaisuuksia, aiemmin ratkaistun tai muita tietoja.

Tietoja kerätään vuosia, ja niillä on sekä yleisesti saatavilla olevia tietoja että muita keräysmenetelmiä. Tämä tarkoittaa, että erityisiä sopimuksia ja prosesseja voidaan yhdistää jokaiselle yksilölle. Nämä sopimukset riippuvat muun muassa maksukyvystä tällä hetkellä ja tulevaisuudessa. Samalla järjestelmät auttavat kommunikoida molempien osapuolten välillä.

Se on monin tavoin vallankumous tällä alalla, mikä on erittäin myönteistä. Menneisyydessä menetelmät voivat olla ankaria ja kovaa eikä varmasti velallinen halua maksaa velkaa. Siksi uusilla menetelmillä on paljon paremmat mahdollisuudet, että asia loppuu hyvin ja viestintä on paljon parempi.

Suuri avoimuus molemmille osapuolille

Collectiassa keskitytään vahvasti kaikkien avoimuuden varmistamiseen. Siksi velkojille, jotka ovat Collectian asiakkaita, on verkkoratkaisu, jossa voit aina seurata tapaustasi. Se on hyvä tapa antaa asiakkaalle katsaus, jos et ole varma siitä, missä olet. Se antaa varmuuden siitä, että tiedät aina, kuinka pitkälle asia on saavutettu ja että se jatkuu sen päättyessä. Mukana on myös sovellus mobiililaitteille, jossa sinulla on myös mahdollisuus seurata kehitystä.

Velkojien kohtelua ei kuitenkaan ole. Velallisilla on myös foorumi, jossa he voivat kirjautua sisään ja lukea heidän tapauksestansa. Täällä he voivat myös vähentää velkansa tai esittää kysymyksiä vaihtoehtoistaan ??säännöllisesti.