Blog

5 måder at optimere din webshop på!

Jotta saisit kaiken irti uuteen verkkokauppaan ja saat todella ensimmäiset kotikäyttäjät, on tärkeää optimoida verkkosivuston sisältö niin, että sillä on tietyt standardit. Sen on oltava näkyvissä, mutta myös erilaisten tarjousten ja tietojen antaminen uusille asiakkaille. Olemme löytäneet 5 hyvää vinkkejä verkkokaupan optimointiin ja kannattavuuden lisäämiseen.

"Näyttää asioita"

Ensinnäkin on ratkaisevan tärkeää, että uusi verkkokauppa on suunniteltu ja asetettu niin, että se on helposti saatavilla ja helppo navigoida. Liian monta banneria, vaikutusta, sarakkeita tai kappaleita voi häiritä asiakkaan etsimästä haluttua tuotetta ja aiheuttaa heidät jättämään sivun ennen kuin he ovat edes katsoneet etusivun ohi.

Suodattimet tallentavat haun

Hyvä suodattimen haku auttaa asiakasta hyvin matkalla, jos he haluavat tietyn tuotteen. Tämän vuoksi verkkokaupassasi on hinta-, sisältö-, väri- ja koon lisäksi hakutoiminto, jossa on suodattimia, mikä antaa sinulle suuremman vapauden ja yleensä uuden tilauksen.

"Kärsätä sitä"

Selkeä osoitus sivuston uuden asiakkaan turvallisuudesta verkkokaupassa on "merkit". Nämä merkit antavat verkkokaupan uskottavuuden, ja ne voivat olla Trustpilot-kohteen tai tähtien muodossa. Mitä enemmän vaihtoehtoja sinun on osoitettava, kuinka turvallinen ja luotettava verkkokauppa on, sitä enemmän asiakkaat tuntevat itsensä turvallisiksi ja myyvät sitten sivuja.

Valitse tärkeimmät tiedot

Ensinnäkin asiakas haluaa esitellä alennuksia, toimitusvaihtoehtoja ja myyntiä sivustossa. Selkeästi edustettuina nämä tiedot etusivulla sekä tarttuva visuaalinen media, asiakas on tietoinen vaihtoehdoista, joita he voivat ostaa.

Sano se kuville

Jos sinulla on paljon kuvia tuotteistasi, on tärkeää, että ne ovat laadukkaita ja valokuvassa kirkkaassa ympäristössä. Esittämällä tuotteet he näyttävät enemmän ja näyttävät olevan laadukkaita. Asiakas luottaa siihen, että verkkokaupasi on laadun suuntaista ja siksi he todennäköisemmin lähettävät uuden tilauksen.

On joitakin vinkkejä siitä, miten optimoida verkkosivujen paras ja miten edustaa heidän tuotteitaan, jotta ne saattavat kiinnittää huomiota uusien asiakkaiden. Nämä viisi optimointivinkkejä antavat perustiedot siitä, mitä tarvitaan uuteen verkkokauppaan.