Artikler » Siksi yrityksesi on sijoitettava reagoivaan verkkosivustoon

Siksi yrityksesi on sijoitettava reagoivaan verkkosivustoon

Siksi yrityksesi on sijoitettava reagoivaan verkkosivustoon last ned

Tiedätkö, mikä reagoiva web-suunnittelu on? Onko yrityksellesi verkkosivusto? Haluatko enemmän asiakkaita liiketoiminnassa? Kaikki nämä kysymykset voivat liittyä reagoivaan verkkosivustoon.

Jos yrityksesi ei ole varma, miksi sinun pitäisi sijoittaa rahaa reagoivaan verkkosivustoon, ota tämä artikkeli.

Mikä on reagoiva web-suunnittelu?

Responsive web design tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että sivustosi on käyttäjäystävällinen ja sitä voidaan lukea kaikissa laitteissa, kuten matkapuhelimissa, älypuhelimissa, tablet-laitteissa ja vastaavissa. Responsive web-suunnittelu varmistaa, että verkkosivustosi sopeutuu kunkin laitteen näyttöön, jotta sivu on mahdollisimman käyttäjäystävällinen ja luettavissa.

Lue lisää herkkää web-suunnittelusta sivun mallit -sivustolla.

Se on käyttäjäystävällinen

Paras syy sijoittaa reagoiva sivusto on, että se on erittäin käyttäjäystävällinen vierailijoille ja asiakkaille. Sen sijaan, että toivotaan tervetulleeksi verkkosivusto, joka ei todellakaan näytä kovin hyvältä mobiililaitteella, he näkevät sen sijaan verkkosivuston, joka sopii täydellisesti näyttöönsä, jotta he voivat lukea ja ymmärtää, mikä on helposti saatavilla.

Vierailut matkapuhelimista ja tablet-laitteista eivät katoa

Monet tutkimukset osoittavat, että verkkosivusto, joka ei ole mobiiliystävällinen / reagoiva, menettää monia kävijöitä. Näiden kävijöiden joukossa voi olla paljon asiakkaita, joita kaipaa. Siksi on hyvä syy olla sivusto, joka toimii optimaalisesti eri laitteilla, jos haluat varmistaa, että "saalis" on mahdollisimman monta asiakkaasi yrityksesi verkkosivustolla. Se ei yksinkertaisesti maksa sinulle pitkällä aikavälillä verkkosivustoa, joka ei ole herkkä. Se maksaa paljon rahaa.

Google pitää suurempaa arvoa verkkosivustollesi

Sen lisäksi, että sivustosi käyttäjille on suuri lisäys, hakukone Google lisää paljon sivustoosi, jos se on reagoiva. Ja arvo Googlelta on aina jotain, jota voit käyttää sivuston omistajana. Se tarkoittaa, että kaikki hakutulokset ovat samat, mikä antaa sinulle enemmän kävijöitä - ja siten enemmän potentiaalisia asiakkaita. Valtaosa sivuston kävijöistä tulee Googlelta, joten on hyvä idea olla "hyviä ystäviä" hakukoneen kanssa, jos haluat tehdä itsellesi toiveita siitä, että sinulla on monta käyntiä verkkosivustossasi tulevaisuudessa.





Screenshot: