Artikler » Diablo Nerdin tunnustukset ...

Diablo Nerdin tunnustukset ...

Diablo Nerdin tunnustukset ... last ned
Kaikki alkoi vuonna 1996, kun ensimmäinen Diablo I-peli julkaistiin. Koko sukupolvi nälkäjä pyydettiin. Se oli tumma, julma ja ei vähiten verinen. Täysin uusi tapa pelata RPG-pelejä. Hit, tappaa, ryöstää, tasoittaa ja toistaa. Se oli yksinkertainen, mutta sinut nopeasti kiinni. Diablo En katso paljon nykypäivän mittakaavasta, mutta ajan tasalla se oli aikakausi. Vuonna 2000 Diablo II tuli. Pelattavuus oli sama, grafiikka parantui ja tarina oli laajentunut huomattavasti, vaikka sillä oli sama lähtöpaikka kuin Diablo I. Molemmat pelit tulivat valtavaksi menestykseksi ja Diablo II on edelleen pelattavissa Battle.net-sivustolla, joka on Blizzardin online-pelialusta. Vuonna 2001 laajennus tuli Diablo II: een ja yli 11-vuotiaat kaikki Diablo Nerds ovat odottaneet maailman palauttamista. Kesäkuussa 2008 Blizzard ilmoitti virallisesti, että he valmistaisivat 3: n. Tavallisessa Blizzard-tyyliin kuitenkin muutama vuosi ennen kuin peli todella tuli markkinoille. Peli sai julkaisupäivän tiistaina 15.5.12 klo 00.01 Tanskassa, ja maailman nerds voisi alkaa valmistautua paholaisen tuloon. Minun tapauksessani tämä tarkoitti hyvää vanhanaikaista LAN-tapahtumaa. Kuitenkin ilman vanhoja ongelmia, joiden avulla tietokoneita voi toistaa yhdessä verkossa. Keräsimme 9 tuskin niin nuoria nälkiä, viikon voimakasta tuhoa peläten lihasvaurioita, cola-yliannostusta ja liiallista verensokeria. Suurin osa nerdeista, jotka pelasivat peliä vuonna 1996, ovat kasvaneet ja ovat ensimmäisten 30 vuoden ikäisensä jälkikäteen. Meillä on työpaikkoja, vaimoja ja lapsia, mutta tämä ei saisi estää meitä tekemästä vapaapäiviä, pitämään ilmaisia ??tai leikkimään arkisista askareista voidakseen osallistua Diablo III: n vapauttamiseen. Suunnittelun merkitys oli hieman parempi kuin 15 vuotta sitten, joten aloitimme LAN-puolueen Bilkan matkan. Colaa oli tarjous, ja koska se oli talousarvion suurin kohta, tuntuikin järkevältä ottaa tämä huomioon. Vähintään 120 pulloa tai 180 litraa ostettiin tarkoitukseen ja sijoitettiin autotalliin turvallisen varastointiin. Äidit ja vaimot tilasivat kakkuja, pullia ja pikkupurtavaa, joten kaikki oli valmis päivälle. Maanantaina 14. päivä lopulta päästiin loppuun, mutta pyydystämme oli perustettava viikon tyrmille. Naapurit saapuivat säännöllisesti tietokoneidensa kanssa. Näytöt ovat olleet paljon kiloja vuosien varrella, mutta näytti siltä, ??että nerds olivat päinvastaiset. Klo 00.01 palvelimet teoriassa avattiin ja meidän kaikkien oli kirjauduttava sisään. Kuitenkin olimme istumassa 9 epäsiistiä nerds ja kuumeinen hammered Enter-näppäintä yrittäessäsi kirjautua sisään. Vain puolitoista tunnin kuluttua se onnistui ensimmäisenä, ja vasta viimeisen ½ tunnin kuluttua. Se oli ehdottomasti syytä odottaa. Peli itse lunastaa kaikki odotukset. Kuten Blizzard-pelien kohdalla, käytännössä ei ollut virheitä. Kaikki pienet parannukset, joita voisi ajatella, että Diablo II oli saatu, oli sisällytetty, ja kaikki toimi, kun Apple alkoi tehdä tietokonepelejä. Pelissä vain keskityttiin. 5 luokkaa (Munk, Barbar, Wizard, Witch Doctor ja Demon Hunter) antavat monipuolisia tapoja pelata ja tarkoittaa, että voit pelata peliä useita kertoja ilman samaa. Diablo III: n suurin muutos Diablo II: sta on ehdottomasti luonteenpiirre. Mistä saa pistettä jokaisella tasolla, jota pitäisi käyttää kykyjen ja ominaisuuksien suhteen, saat nyt uusia taitoja vaihtoehtoja jokaiselle tasolle. Sinun tarvitsee vain huolehtia siitä, mitkä loitsut ja taidot tarvitset. Se on hyvin yksinkertainen, ja jotkut saattavat kadota vanhan rakenteen, mutta se toimi hyvin ja sinulla on suurempi mahdollisuus muuttaa hahmosi matkan varrella. Viikon päättyessä olimme taso 60 ja saimme valmiiksi kolme ensimmäistä vaikeustasoa. (normaali, painajainen ja helvetti) ja oli viimeisenä Inferno. Vaikeustasot nousevat eksponentiaalisesti, ja Infernon kohdalla ei ole epänormaalia kuolla 10 kertaa tunnissa. Tämä vaikeus ei todellakaan ole tyhmäksi, ja pienimmätkin hirviöt ovat haaste. Diablo III sisältää vähintään 100 tuntia viihdettä yhdellä kertaa. Lisäksi tilaisuus esiintyä muiden hahmojen kanssa, käyttää huutokauppakamaria ja pelata verkossa muiden pelaajien kanssa sekä monia muita ominaisuuksia. Erittäin koukuttava pelattavuus tarkoitti, että viikon päättyessä univaikeudet olivat puutteita. Me kaikki voimme hyvin tuntea, ettemme ole enää teini-ikäisiä, mutta se ei muuttanut sitä tosiasiaa, että sunnuntai-iltana useimmat meistä olivat edelleen verkossa ja innokkaita jatkamaan demonin taistelua linjalle. Odotamme innolla laajentumista!

Jos Diablo oli tyttö





Screenshot: