Artikler » Tervetuloa WoW:n seuraavaan laajennukseen: Dragonflightiin

Tervetuloa WoW:n seuraavaan laajennukseen: Dragonflightiin

Tervetuloa WoW:n seuraavaan laajennukseen: Dragonflightiin last ned

Samalla tavalla kuin World of Warcraft: Legion keskittyi myös fanien toiveiden täyttämiseen (himoitun Demon Hunterin ja uuden Dalaranin uudelleen perustamisen pääkaupungiksi sekä valtavan luokka-identiteetin uudistamisen ja suuremman painopisteen kanssa esteettisestä läsnäolosta) WoW: Dragonflight näyttää putoavan samaan kioskkuun.


Sekä WoW että muut osat Blizzardin peliarsenaalista päättävät mennä all-in nostalgiaan ja luoda siten uutta kiinnostusta WoW: Dragonflightin uudesta mukautetusta kiinnityksestä ja uudesta luokka/kilpailusta ilmoitukseen WoW: Classicin tulevasta laajennuksesta. - nimittäin yksi kaikkien aikojen suosituimmista laajennuksista: Wrath of the Lich King, joka julkaistaan (taas) vuoden 2022 aikana . Tällä kertaa on paljon koettavaa, joten pidä kiinni, tartu lohikäärmeen ohjaksiin ja lähdetään kohti piilotettua, myyttistä maata: Dragon Isles.



Lennä kohti lohikäärmeiden maata: Tervetuloa Dragon Islesille


Tarina jatkuu nyt Azerothissa, sen jälkeen, kun pelaajat ovat viettäneet aikansa Shadowlandsissa (WoW:n versio kuolemanjälkeisestä elämästä) - ja itse asiassa meidät viedään takaisin alkuun. Dragon Isles on saari, jossa eri lohikäärmelennot lisääntyivät, sillä Azeroth oli vielä nuori ja koskematon, ennen kuin tappavat rodut alkoivat luoda valtakuntia ja poliittisia konflikteja niistä.


Sargerasin palavan legionin tunkeuduttua Azerothiin (johti suureen hajaantumiseen ja muinaisten sotaan, jossa maailma kirjaimellisesti räjähti), lohikäärmeet joutuivat pakenemaan kotimaastaan; He jättivät kuitenkin taakseen suojaavia patsaita, jotka voisivat avata maan lohikäärmeille jälleen, kun taikuuden tasapaino palautui.


Se aika on nyt koittanut ja pian pelaajilla on mahdollisuus kokea maa, jossa mahtavat Primordial Dragons ja myöhemmät Dragon Aspects luotiin. Uusilla laajennusvyöhykkeillä voit lentää ikonisten alueiden läpi, joilla Alexstrasza, Nozdormu, Kalecgos, Ysera, Malygos ja Deathwing sekä heidän jälkeläisensä kävivät aikojen alussa päivittäisellä kävelyllä.


Perinteelle uskollisena uusi laajennus sisältää viisi uutta vyöhykettä, joihin pelaajat voivat tutustua. Lyhyesti sanottuna, tätä voit odottaa eri vyöhykkeiltä:



Heräävät rannat


Tämä on ensimmäinen vyöhyke, jonka pelaajat tuntevat. Tässä osassa maailmaa opit muun muassa lisää Alexstrasza: The Life Binder -tarinasta (ja yleensä punaisen lohikäärmelaumasta). Maalle on ominaista se, että se on yksi punaisten lohikäärmeiden pääalueista sekä tuhoisan mustan lohikäärmelauman koti, jota alun perin johti Deathwing: The Destroyer. Näe kauniita maisemia, jotka ovat täynnä järviä ja luonnollista kasvistoa, jotka ovat jyrkässä kontrastissa keihästulivuorille ja hehkuvan magman joille.


 


Thaldraszus


Thaldraszus on visuaalisesti arkkitehtonisempi; täältä löydät muinaisia raunioita ja valtavia rakennuksia, jotka työntyvät esiin kauniista maisemasta, jotka muuten voisivat muistuttaa Azsunan ja Ardenwealdin sekoitusta. Tämä on kaikkien viiden leijaparven kohokohta, ja siksi pelaajat löytävät täältä myös uuden pääkaupungin: Valdrakkenin, jossa on yhdistetty ilme ja tunnelma kaikista erilaisista leijaparvista. Lisäksi täältä löydät myös Tyrin kymmenentuhatta vuotta vanhan teknologian ihmeen, Tyrholdin, jolla on varmasti suuri vaikutus tulevaisuuden historiaan.Orier Azerothissa.


 


Azure Span


Azure Span on esteettinen viittaus yhteen Blizzardin entisistä vyöhykkeistä, jota usein mainitaan yhdeksi pelaajien suosikkialueista: Wrath of the Lich Kingin Grizzly Hillsiin. Tämän alueen jäätyneen tundran ilmaston ja sumun peittämien punaisten puiden ansiosta pelaajat tuntevat varmasti palanneensa yhteen Wrath of the Lich Kingin kohokohdista. Täältä löydät myös rotu Tuskarr ja maaginen sininen lohikäärme lauma, joka on hyvin samanlainen kuin mitä voit löytää Borean Tundra ja Dragonflight (jotka ovat molemmat, arvasit sen, WotLK vyöhykkeitä).


 


Ohn'ahran Plains


Tämä lohikäärmesaarten osa on nimetty villin jumalan Ohn'ahran mukaan, joka on tuulen jumala. Hänen verkkotunnuksestaan löydät myös lisätietoa rakastetusta vihreästä lohikäärmelaumasta, joka aikojen kynnyksellä taisteli kentaureja vastaan, jotka myös kutsuvat tätä paikkaa kodikseen. Vyöhykkeellä on suuria, avoimia ja puiden täyttämiä alueita, sellaisena kuin sen vähitellen tunnemme paikoista, joissa Tuuli hallitsee.


 


Kielletty tavoite


Forbidden Reach on uuden rodun/luokan farmarivaunun koti, joka on tulossa myös World of Warcraftiin. Rotu Dracthyr, joka on sankariluokka, joka alkaa korkeammalta tasolta kuin muut rodut, voi herättää (siis luokan nimi: Evoker) herättää erilaisia lohikäärmenäkökohtia ja käyttää näitä maagisia voimia vahingoittaakseen tai parantaakseen liittolaisiaan. Dracthyr-rotu aloittaa aikansa Azerothissa Forbidden Reachissa, missä heidän täytyy nousta tasolle ja oppia jotain omasta ja aiemmista lohikäärmeistä.



Ei oma leijasi: päivitä, mukauta ja kouluta sitä


Yksi eilisen ilmoituksen suurista elementeistä oli uudet lohikäärmetelineet, jotka toteutetaan erillisenä järjestelmänä. Näyttää siltä, että World of Warcraft on oppinut hieman kilpailijoiltaan (ei vain täällä, vaan itse asiassa myös heidän ammattinsa / askartelujärjestelmän päivityksessä, jota nyt tehostetaan tasolle, joka on samanlainen kuin Guild Wars 2 :n ja Final Fantasyn sekoitus. XIV ). ). Nyt telineet eivät saa olla vain jotain, jota voit viljellä lauantai-iltana vanhalta pomolta, vaan itse asiassa järjestelmä itsessään.


Saat oman leijan, jota voit päivittää sekä sen ulkoasun että liikkumisen suhteen. Voit muun muassa lentää korkealle ja sitten sukeltaa leijallasi ja saavuttaa näin suuren nopeuden ilmassa, aivan kuten Guild Wars 2:n Griffon-kiinnike .


Lisäksi voit valita telineen värin ja tietyt muut esteettiset vaihtoehdot (kuono, sarvi, häntä, panssari jne.), jotka tekevät kiinnityskokemuksestasi hieman henkilökohtaisemman sen sijaan, että kaikki lentävät samalla punaisella vedolla läpi koko alueen. laajennus.



Ammatin ja askartelujärjestelmän päivitys


World of Warcraftin ammatit ovat vaikuttaneet lähes välinpitämättömiltä muutaman viime vuoden ajan. Kun Legion päätti keskittyä voimakkaasti niiden vaikutukseen ja tunteeseen muun muassa erityisillä tehtävälinjoilla kullekin askartelu-/keräilyalalle, ne ovat sittemmin kadonneet.


Mutta nyt jotain tapahtuu taas – monella rintamalla. Toteutetaan muun muassa tilausjärjestelmä, jonka avulla käsityöläiset voivat auttaa ihmisiäluoda asioita, joita heillä on ja joista puuttuu, rahasummalla (ja tietysti asiakkaan materiaaleilla). Toisin sanoen, on vähemmän tarpeellista huutaa sisään/vaihtokanavaan, saada joku auttamaan tilauksesi kanssa - kaikkea voi tapahtua ammattikäyttöliittymässä. Lisäksi ammatilliseen identiteettiin panostetaan entistä enemmän ja pystytään valmistamaan ammattiin sopivia vaatteita.



Lue lisää uusista ominaisuuksista…


Activision Blizzard on ollut tällä kertaa suurella fanfaarilla julkaissut kaksi peräkkäistä laajennusta, jotka ovat kohdanneet suurta kritiikkiä sekä kriitikoilta että kuluttajilta. Siksi saat myös kaikki elementit, jotka olemme maininneet tässä artikkelissa, sekä uuden rodun/luokkayhdistelmän (ensimmäistä kertaa), HUD:n päivityksen ja uuden lahjakkuusjärjestelmän, jota ei ole päivitetty kunnolla Mists of Pandarian järjestelmän käyttöönotto vuonna 2012. Tästä ja paljon muusta voit lukea kollegojemme artikkelista osoitteessa download.dk .